Często zadawane pytania - FAQ

Z jakiej firmy usług korzystacie do realizacji dostaw

Większość przesyłek realizujemy przy współpracy z firmą DPD. Jednak większe gabaryty transportujemy sami lub przez firmę spedycyjną wyspecjalizowaną w transporcie dużych gabarytów. Istnieje również możliwość odbioru osobistego zakupionego towaru w naszym salonie.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

W zależności od dostępności produktu w naszym magazynie realizacja zamówienia trwa przeważnie do 3 dni roboczych. Jednak w przypadku produktów dostępnych na zamówienie może potrwać nawet do 14 dni.

Złożyłem zamówienie w Piątek po 16:00, dlaczego nie dostałem zamówienia w poniedziałek?

Każde zamówienie złożone po godzinie 16:00 zostanie podjęte do realizacji dopiero następnego dnia roboczego. Oznacza to że zamówienie złożone w piątek, zostanie podjęte przez kuriera dopiero w poniedziałek.

Dlaczego płacę za dostawę mojego zamówienia, skoro jest napisane, że standardowo wysyłka jest bezpłatna

Wszystkie opłaty za dostawę ustalane są wstępnie z naszą firmę kurierską. Sprzedajemy produkty ponadgabarytowe, które wymagają wyspecjalizowanego transportu do realizacji dostaw za które firma kurierska pobierana dodatkowe opłaty.

Dlaczego nie otrzymałem/am wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia?

Pamiętaj, że po wysłaniu zamówienia na podany adres e-mail wysyłana jest automatyczna wiadomość e-mail potwierdzająca przyjęcie zamówienia. Sprawdź wszystkie foldery swojej skrzynki pocztowej(łączenie ze spamem) i upewnij się że wiadomość nie trafiła w niewłaściwe miejsce. W razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Czy mogę odebrać zamówiony towar w salonie?

Oferujemy możliwość zamówienia w sklepie internetowym z odbiorem w naszym salonie na Rzgowskiej. W wyjątkowych sytuacjach istnieje również możliwość odbioru w Piotrkowie Trybunalskim, po wcześniejszym kontakcie z naszym handlowcem – towar musi ktoś przewieźć do Piotrkowa.

Czy dostarczacie w weekendy?

Nie, obecnie nasza firma kurierska nie oferuje dla nas dostaw w weekendy.

Zapłąciłem więcej za przesyłkę, czemu jej nie dostałem następnego dnia?

Dopłata za dostawę nie dotyczy usługi dostarczenia przesyłki następnego dnia, jest to opłata za dostarczenie wysyłki ponadgabarytowej przez wyspecjalizowaną firmę kurierską.

Dlaczego nie mogę wybrać dostawy następnego dnia?

Dostawę następnego dnia, możemy zaoferować jedynie dla towarów, które mamy dostępne na miejscu w naszym salonie.

Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?

Tak, po złożeniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki razem z numerem śledzenia paczki. W celu sprawdzenia statusu swojej przesyłki wystarczy kod ten wpisać na stronie przewoźnika – w naszym przypadku jest to zazwyczaj DPD.

Jak mogę wykorzystać kupon rabatowy?

Możesz dodać ważny kod promocyjny w koszyku przy finalizacji zamówienia.

Jestem tu nowy, jak mogę złożyć zamówienie?

Użyj paska wyszukiwania w celu znalezienia interesującego produktu lub przejrzyj nasz katalog po kategoriach. Dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, a po zakończeniu przejdź do kasy, wybierz preferowaną metodę wysyłki i dokonaj płatności. Alternatywnie możesz skontaktować się z naszym opiekunem pod numerem telefonu: 697 083 678.

Czy zamówienia online są bezpieczne?

Tak, używamy standardowego w branży szyfrowania SSL, aby chronić Twoje dane. Potencjalnie wrażliwe informacje, takie jak imię, nazwisko, adres i inne wrażliwe dane, są szyfrowane i przesyłane w taki sposób, aby mogły być odczytane tylko na naszym serwerze. Również cała strona została zaprojektowana tak, aby spełnić wszystkie rygorystyczne wymogi w RODO.

Jakie karty kredytowe/płatnicze akceptujecie?

Obecnie akceptujemy wszystkie karty płatnicze obsługiwane przez operatora Przelewy24, takie jak Visa, MasterCard itp.

Jakich walut mogę używać?

Obecnie płatności w naszym sklepie internetowym, przyjmujemy jedynie w złotówkach(PLN).

Kiedy moja karta zostanie obciążona za moje zamówienie?

Ze względu na specyfikę naszego systemu płatności, pełna kwota zostanie pobrana z karty zaraz po złożeniu zamówienia.

Czy wasze ceny zawierają VAT?

Wszystkie ceny w naszym sklepie zawierają podatek VAT.

Czy mogę uzyskać więcej informacji o produkcie?

Tak, w celu otrzymania dodatkowych informacji o produkcie należy skontaktować się z opiekunem sklepu pod numerem telefonu: 697 083 678.

Produkt waszego partnera nie jest dostępny w waszym sklepie internetowym, czy możecie go dla mnie zamówić?

Tak, w celu realizacji takiego zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Tak, zamówienia można składać pod numerem telefonu: 697 083 678.

Czy otrzymam taką samą cenę w salonie?

Ceny między sklepem internetowym, a salonem mogą się różnić(np. w celach promocyjnych). Aby mieć pewność, że otrzymasz cenę ze sklepu internetowego w salonie, możesz złożyć zamówienie online z odbiorem na miejscu.

Jak sprawdzić, czy produkt jest dostępny w magazynie?

Jeśli przedmiot jest dostępny w naszym magazynie, to na podstronie produktu będzie widoczna informacja „Na Stanie”. Jeśli nie, oznacza to że towar jest dostępny u producenta i można go zamówić, jednak czas realizacji takiego zamówienia może nieznacznie się wydłużyć.

Skąd mam wiedzieć czy moje zamówienie zostało przyjęte?

Otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie przez nas zamówienia i potwierdzenie płatności. Otrzymasz kolejny e-mail z potwierdzeniem wysyłki, gdy tylko twoje zamówienie zostanie zapakowane i podjęte przez kuriera.

Na stronie produktu widnieje informacja "brak na stanie". Czy produkt będzie jeszcze dostępny?

W celu sprawdzenia przyszłej dostępności towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Gdzie jest moje zamówienie?

Większość naszych dostaw realizowana jest za pośrednictwem firmy DPD, a my wysyłamy ci automatyczną wiadomość e-mail z kodem śledzenia przesyłki. Kod ten możesz również znaleźć w zakładce moje konto na podstronie zamówienia.

Czy mogę zmienić adres / anulować lub zmienić moje zamówienie?

W przypadku jakichkolwiek zmian w zamówieniu prosimy o kontakt telefoniczny bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Możemy podjąć próbę zatrzymania lub zmiany zamówienia.

Dlaczego mimo dostępności części produktów muszę czekać na zamówienie?

Jeśli jeden z zamówionych produktów czeka na dostawę od naszego partnera, przesyłka zostanie wysłana niezwłocznie po przyjęciu produktu do naszego głównego magazynu. Może być to powodem wydłużenia się czasu do nadania wysyłki.

Gdzie znajdę informacje na temat mojego zamówienia?

Możesz śledzić aktualne informacje o statusie swojego zamówienia, sprawdzając swoje zamówienie w sekcji „Moje Konto”. Aby uzyskać dostęp do tej sekcji musisz się zalogować.

Mam nowy adres e-mail i nie mogę zresetować hasła. Jak mogę zmienić swoje hasło?

Możemy zmienić Twój adres e-mail, pod warunkiem, że odpowiesz na kilka pytań bezpieczeństwa. Traktujemy prywatność danych bardzo poważnie i musimy zweryfikować, kim jesteś. Po zweryfikowaniu i zmianie adresu e-mail, możesz zmienić swoje hasło online.

Jak mogę zwrócić swoje zamówienie?

Wystarczy na nasz adres email wysłać wypełniony formularz odstąpienia od umowy i czekać na odpowiedź zwrotną. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w naszym regulaminie.

Czy możecie potwierdzić, że otrzymaliście mój zwrot?

Staramy się przetwarzać zwroty w przeciągu 7 dni roboczych od otrzymania. Po zakończeniu zwrotu otrzymasz powiadomienie e-mailem.

Ile czasu minie, zanim otrzymam zwrot pieniędzy?

Gdy otrzymamy z powrotem zamówione produkty, nasz dział zwrotów sprawdzi i uzupełni zapas magazynowy, to realizacja zwrotu pieniędzy zostanie przekazana do naszego działu księgowego. Ten proces trwa zwykle około 7 dni roboczych.

Co mam zrobić jeśli otrzymałem uszkodzony produkt?

W takiej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt pod adresem e-mail – najlepiej ze zdjęciami oraz opisem zaistniałej szkody.

Kto płaci za zwrot przesyłki?

Jeśli zwrot jest spowodowany wadliwym towarem lub naprawą gwarancyjną koszt wysyłki ponosimy my(czyt. sklep internetowy). Natomiast w przypadku zwrotu towaru przez klienta(np. przy wykorzystaniu ustawowych 14 dni),  całkowity koszt ponosi klient.

Jak złożyć skargę?

Jeśli nie jesteś zadowolony z naszych usług lub masz jakieś uwagi, prosimy o kontakt e-mailowy.