Koszyk

Często Zadawane Pytania – FAQ

[vc_row azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976cc” css=”.vc_custom_1539923596555{padding-top: 25px !important;}”][vc_column][vc_tta_accordion c_position=”right” active_section=”1″ azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976cf” css=”.vc_custom_1604421869546{margin-bottom: 35px !important;}” title=”Często zadawane pytania – FAQ”][vc_tta_section title=”Dostawa” tab_id=”1539850026798-d9dfae6a-f00e” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976d0″][vc_toggle title=”Z jakiej firmy usług korzystacie do realizacji dostaw” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976d1″]Większość przesyłek realizujemy przy współpracy z firmą DPD. Jednak większe gabaryty transportujemy sami lub przez firmę spedycyjną wyspecjalizowaną w transporcie dużych gabarytów. Istnieje również możliwość odbioru osobistego zakupionego towaru w naszym salonie.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Jak długo trwa realizacja zamówienia?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976d2″]W zależności od dostępności produktu w naszym magazynie realizacja zamówienia trwa przeważnie do 3 dni roboczych. Jednak w przypadku produktów dostępnych na zamówienie może potrwać nawet do 14 dni.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Złożyłem zamówienie w Piątek po 16:00, dlaczego nie dostałem zamówienia w poniedziałek?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976d3″]Każde zamówienie złożone po godzinie 16:00 zostanie podjęte do realizacji dopiero następnego dnia roboczego. Oznacza to że zamówienie złożone w piątek, zostanie podjęte przez kuriera dopiero w poniedziałek.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Dlaczego płacę za dostawę mojego zamówienia, skoro jest napisane, że standardowo wysyłka jest bezpłatna” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976d4″]Wszystkie opłaty za dostawę ustalane są wstępnie z naszą firmę kurierską. Sprzedajemy produkty ponadgabarytowe, które wymagają wyspecjalizowanego transportu do realizacji dostaw za które firma kurierska pobierana dodatkowe opłaty.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Dlaczego nie otrzymałem/am wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976d5″]Pamiętaj, że po wysłaniu zamówienia na podany adres e-mail wysyłana jest automatyczna wiadomość e-mail potwierdzająca przyjęcie zamówienia. Sprawdź wszystkie foldery swojej skrzynki pocztowej(łączenie ze spamem) i upewnij się że wiadomość nie trafiła w niewłaściwe miejsce. W razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Czy mogę odebrać zamówiony towar w salonie?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976d6″]Oferujemy możliwość zamówienia w sklepie internetowym z odbiorem w naszym salonie na Rzgowskiej. W wyjątkowych sytuacjach istnieje również możliwość odbioru w Piotrkowie Trybunalskim, po wcześniejszym kontakcie z naszym handlowcem – towar musi ktoś przewieźć do Piotrkowa.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Czy dostarczacie w weekendy?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976d7″]Nie, obecnie nasza firma kurierska nie oferuje dla nas dostaw w weekendy.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Zapłąciłem więcej za przesyłkę, czemu jej nie dostałem następnego dnia?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976d8″]Dopłata za dostawę nie dotyczy usługi dostarczenia przesyłki następnego dnia, jest to opłata za dostarczenie wysyłki ponadgabarytowej przez wyspecjalizowaną firmę kurierską.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Dlaczego nie mogę wybrać dostawy następnego dnia?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976d9″]Dostawę następnego dnia, możemy zaoferować jedynie dla towarów, które mamy dostępne na miejscu w naszym salonie.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976da”]Tak, po złożeniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki razem z numerem śledzenia paczki. W celu sprawdzenia statusu swojej przesyłki wystarczy kod ten wpisać na stronie przewoźnika – w naszym przypadku jest to zazwyczaj DPD.[/vc_toggle][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Płatności” tab_id=”1539850026891-75139e25-d8bf” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976db”][vc_toggle title=”Jak mogę wykorzystać kupon rabatowy?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976dc”]Możesz dodać ważny kod promocyjny w koszyku przy finalizacji zamówienia.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Jestem tu nowy, jak mogę złożyć zamówienie?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976dd”]Użyj paska wyszukiwania w celu znalezienia interesującego produktu lub przejrzyj nasz katalog po kategoriach. Dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, a po zakończeniu przejdź do kasy, wybierz preferowaną metodę wysyłki i dokonaj płatności. Alternatywnie możesz skontaktować się z naszym opiekunem pod numerem telefonu: 697 083 678.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Czy zamówienia online są bezpieczne?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976de”]Tak, używamy standardowego w branży szyfrowania SSL, aby chronić Twoje dane. Potencjalnie wrażliwe informacje, takie jak imię, nazwisko, adres i inne wrażliwe dane, są szyfrowane i przesyłane w taki sposób, aby mogły być odczytane tylko na naszym serwerze. Również cała strona została zaprojektowana tak, aby spełnić wszystkie rygorystyczne wymogi w RODO.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Jakie karty kredytowe/płatnicze akceptujecie?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976df”]Obecnie akceptujemy wszystkie karty płatnicze obsługiwane przez operatora Przelewy24, takie jak Visa, MasterCard itp.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Jakich walut mogę używać?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976e0″]Obecnie płatności w naszym sklepie internetowym, przyjmujemy jedynie w złotówkach(PLN).[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kiedy moja karta zostanie obciążona za moje zamówienie?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976e1″]Ze względu na specyfikę naszego systemu płatności, pełna kwota zostanie pobrana z karty zaraz po złożeniu zamówienia.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Czy wasze ceny zawierają VAT?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976e2″]Wszystkie ceny w naszym sklepie zawierają podatek VAT.[/vc_toggle][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Produkty” tab_id=”1539852578942-0fab3e5a-c0c2″ azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976e3″][vc_toggle title=”Czy mogę uzyskać więcej informacji o produkcie?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976e4″]Tak, w celu otrzymania dodatkowych informacji o produkcie należy skontaktować się z opiekunem sklepu pod numerem telefonu: 697 083 678.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Produkt waszego partnera nie jest dostępny w waszym sklepie internetowym, czy możecie go dla mnie zamówić?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976e5″]Tak, w celu realizacji takiego zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976e6″]Tak, zamówienia można składać pod numerem telefonu: 697 083 678.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Czy otrzymam taką samą cenę w salonie?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976e7″]Ceny między sklepem internetowym, a salonem mogą się różnić(np. w celach promocyjnych). Aby mieć pewność, że otrzymasz cenę ze sklepu internetowego w salonie, możesz złożyć zamówienie online z odbiorem na miejscu.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Jak sprawdzić, czy produkt jest dostępny w magazynie?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976e8″]Jeśli przedmiot jest dostępny w naszym magazynie, to na podstronie produktu będzie widoczna informacja „Na Stanie”. Jeśli nie, oznacza to że towar jest dostępny u producenta i można go zamówić, jednak czas realizacji takiego zamówienia może nieznacznie się wydłużyć.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Skąd mam wiedzieć czy moje zamówienie zostało przyjęte?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976e9″]Otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie przez nas zamówienia i potwierdzenie płatności. Otrzymasz kolejny e-mail z potwierdzeniem wysyłki, gdy tylko twoje zamówienie zostanie zapakowane i podjęte przez kuriera.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Na stronie produktu widnieje informacja „brak na stanie„. Czy produkt będzie jeszcze dostępny?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976ea”]W celu sprawdzenia przyszłej dostępności towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.[/vc_toggle][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Zamówienia” tab_id=”1539852607000-c0350e51-0a79″ azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976eb”][vc_toggle title=”Gdzie jest moje zamówienie?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976ec”]Większość naszych dostaw realizowana jest za pośrednictwem firmy DPD, a my wysyłamy ci automatyczną wiadomość e-mail z kodem śledzenia przesyłki. Kod ten możesz również znaleźć w zakładce moje konto na podstronie zamówienia.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Czy mogę zmienić adres / anulować lub zmienić moje zamówienie?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976ed”]W przypadku jakichkolwiek zmian w zamówieniu prosimy o kontakt telefoniczny bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Możemy podjąć próbę zatrzymania lub zmiany zamówienia.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Dlaczego mimo dostępności części produktów muszę czekać na zamówienie?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976ee”]Jeśli jeden z zamówionych produktów czeka na dostawę od naszego partnera, przesyłka zostanie wysłana niezwłocznie po przyjęciu produktu do naszego głównego magazynu. Może być to powodem wydłużenia się czasu do nadania wysyłki.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Gdzie znajdę informacje na temat mojego zamówienia?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976ef”]Możesz śledzić aktualne informacje o statusie swojego zamówienia, sprawdzając swoje zamówienie w sekcji „Moje Konto”. Aby uzyskać dostęp do tej sekcji musisz się zalogować.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Mam nowy adres e-mail i nie mogę zresetować hasła. Jak mogę zmienić swoje hasło?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976f0″ hidden_markup=””]Możemy zmienić Twój adres e-mail, pod warunkiem, że odpowiesz na kilka pytań bezpieczeństwa. Traktujemy prywatność danych bardzo poważnie i musimy zweryfikować, kim jesteś. Po zweryfikowaniu i zmianie adresu e-mail, możesz zmienić swoje hasło online.
[/vc_toggle][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Zwroty i reklamacje” tab_id=”1539852809441-61763179-67c6″ azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976f1″][vc_toggle title=”Jak mogę zwrócić swoje zamówienie?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976f2″]Wystarczy na nasz adres email wysłać wypełniony formularz odstąpienia od umowy i czekać na odpowiedź zwrotną. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w naszym regulaminie.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Czy możecie potwierdzić, że otrzymaliście mój zwrot?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976f3″]Staramy się przetwarzać zwroty w przeciągu 7 dni roboczych od otrzymania. Po zakończeniu zwrotu otrzymasz powiadomienie e-mailem.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Ile czasu minie, zanim otrzymam zwrot pieniędzy?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976f4″]Gdy otrzymamy z powrotem zamówione produkty, nasz dział zwrotów sprawdzi i uzupełni zapas magazynowy, to realizacja zwrotu pieniędzy zostanie przekazana do naszego działu księgowego. Ten proces trwa zwykle około 7 dni roboczych.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Co mam zrobić jeśli otrzymałem uszkodzony produkt?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976f5″]W takiej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt pod adresem e-mail – najlepiej ze zdjęciami oraz opisem zaistniałej szkody.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kto płaci za zwrot przesyłki?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976f6″]Jeśli zwrot jest spowodowany wadliwym towarem lub naprawą gwarancyjną koszt wysyłki ponosimy my(czyt. sklep internetowy). Natomiast w przypadku zwrotu towaru przez klienta(np. przy wykorzystaniu ustawowych 14 dni),  całkowity koszt ponosi klient.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Jak złożyć skargę?” azirspares_custom_id=”azirspares_custom_5fa19d5f976f7″]Jeśli nie jesteś zadowolony z naszych usług lub masz jakieś uwagi, prosimy o kontakt e-mailowy.[/vc_toggle][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

Darmowa wysyłka

Dla zakupów od 200 zł

14 dni na zwrot

14 dni na odstąpenie od umowy

Szybka dostawa

Kurier DPD, Paczkomaty InPost

Bezpieczne płatności

Przelewy24