Koszyk
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Często zadawane pytania

W zależności od dostępności produktu w naszym magazynie realizacja zamówienia trwa przeważnie do 3 dni roboczych. Jednak w przypadku produktów oznaczonych jako dostępne na zamówienie, może zająć nawet do 14 dni.

Wystarczy na nasz adres email wysłać wypełniony formularz odstąpienia od umowy i czekać na odpowiedź zwrotną. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w naszym regulaminie.

W przypadku jakichkolwiek zmian w zamówieniu prosimy o kontakt telefoniczny bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Możemy podjąć próbę zatrzymania lub zmiany zamówienia.

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki razem z numerem śledzenia paczki. W celu sprawdzenia statusu swojej przesyłki wystarczy wpisać numer przesyłki znajdujący się w wiadomości na stronie przewoźnika – w naszym przypadku jest to zazwyczaj DPD lub InPost.

W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na maila. Nasz zespół postara się jak najszybciej podjąć temat i  rozwiązać Państwa problem.

W przypadku podania przy zamówieniu niewłaściwego adresu do wysyłki prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny. Możemy wtedy podjąć próbę zatrzymania lub zmiany zamówienia.

Zamówienia składane bezpośrednio przez stronę sklepu wysyłamy jedynie na terytorium Polski. W celu zamówienia towaru do innego kraju prosimy o kontakt mailowy.

Zazwyczaj staramy się wysyłać zamówienia w ramach jednej paczki. Jednak czasami może zdarzyć się, że gabaryt przesyłki będzie zbyt duży i będziemy musieli wysłać zamówienie w więcej niż jednej paczce.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami

    Darmowa wysyłka

    Dla zakupów od 200 zł

    14 dni na zwrot

    14 dni na odstąpenie od umowy

    Szybka dostawa

    Kurier DPD, Paczkomaty InPost

    Bezpieczne płatności

    Przelewy24