Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Często zadawane pytania
W zależności od dostępności produktu w naszym magazynie realizacja zamówienia trwa przeważnie do 3 dni roboczych. Jednak w przypadku produktów oznaczonych jako dostępne na zamówienie, może zająć nawet do 14 dni.
Wystarczy na nasz adres email wysłać wypełniony formularz odstąpienia od umowy i czekać na odpowiedź zwrotną. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w naszym regulaminie.
W przypadku jakichkolwiek zmian w zamówieniu prosimy o kontakt telefoniczny bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Możemy podjąć próbę zatrzymania lub zmiany zamówienia.
Po złożeniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki razem z numerem śledzenia paczki. W celu sprawdzenia statusu swojej przesyłki wystarczy wpisać numer przesyłki znajdujący się w wiadomości na stronie przewoźnika – w naszym przypadku jest to zazwyczaj DPD lub InPost.
W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na maila. Nasz zespół postara się jak najszybciej podjąć temat i rozwiązać Państwa problem.
W przypadku podania przy zamówieniu niewłaściwego adresu do wysyłki prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny. Możemy wtedy podjąć próbę zatrzymania lub zmiany zamówienia.
Zamówienia składane bezpośrednio przez stronę sklepu wysyłamy jedynie na terytorium Polski. W celu zamówienia towaru do innego kraju prosimy o kontakt mailowy.
Zazwyczaj staramy się wysyłać zamówienia w ramach jednej paczki. Jednak czasami może zdarzyć się, że gabaryt przesyłki będzie zbyt duży i będziemy musieli wysłać zamówienie w więcej niż jednej paczce.