Wsparcie klienta
Nasz zespół zawsze służy pomocą.
Odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące zakupów
Zamówienia i wysyłka
Wystarczy wysłać na nasz adres email wypełniony formularz odstąpienia od umowy i poczekać na odpowiedź zwrotną. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w naszym regulaminie.
W przypadku jakichkolwiek zmian w zamówieniu prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Będziemy mogli dzięki temu podjąć próbę zatrzymania wysyłki lub zmiany zamówienia.
W przypadku podania przy składaniu zamówienia niewłaściwego adresu do wysyłki, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Podejmiemy wtedy próbę zatrzymania wysyłki lub zmiany zamówienia.
Zamówienia składane bezpośrednio przez stronę sklepu internetowego wysyłamy jedynie pod adresy znajdujące się na terytorium Polski. W celu zamówienia towaru do innego kraju prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Zazwyczaj staramy się wysyłać zamówienia w jednej paczce. Jednak czasami może się zdarzyć, że gabaryt przesyłki będzie zbyt duży, przez co będziemy zmuszeni rozdzielić zamówienie na kilka mniejszych przesyłek.
Większość przesyłek realizujemy przy współpracy z firmą DPD i InPost. Jednak większe przesyłki (gabaryty) transportujemy sami lub przez wyspecjalizowaną firmę spedycyjną. Istnieje również możliwość odbioru osobistego zakupionego towaru w naszym salonie pod adresem: Rzgowska 142/146, 93-311 Łódź.
Każde zamówienie złożone po godzinie 13:00 zostanie podjęte przez kuriera dopiero następnego dnia roboczego. Oznacza to, że zamówienie złożone w piątek po godzinie 13:00, zostanie odebrane przez kuriera dopiero w poniedziałek.
Po złożeniu zamówienia, na podany adres e-mail wysyłana zostanie automatyczna wiadomość e-mail z jego potwierdzeniem. Przy stwierdzeniu braku takiej wiadomości w folderze głównym skrzynki pocztowej, należy sprawdzić pozostałe foldery, łącznie z folderem SPAM. W razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Tak, po wyborze odbioru osobistego zamówionego towaru można odebrać go w Łodzi na ulicy Rzgowskiej 142/146. W wyjątkowych sytuacjach istnieje również możliwość odbioru w Piotrkowie Trybunalskim na ulicy Wojska Polskiego 102, po wcześniejszym kontakcie z nami.
Obecnie nie możemy zagwarantować dostawy w weekend. Jednak przy wyborze metody dostawy do paczkomatu, dla zamówień złożonych przed godziną 13 w piątki istnieje szansa na to, że kurier umieści taką przesyłkę w paczkomacie w weekend.
Dopłata za dostawę nie dotyczy usługi dostarczenia przesyłki następnego dnia, jest to dopłata za dostarczenie wysyłki ponadgabarytowej przez wyspecjalizowaną firmę kurierską.
Więcej o produktach
Produkty
Tak, zamówienia telefonicznie można składać pod numerem telefonu: 695 601 476.
W przypadku gdy produkt jest dostępny bezpośrednio w naszym magazynie, to na jego podstronie będzie widoczny zielony napis „Na Stanie”.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie go do realizacji.
W celu sprawdzenia przyszłej dostępności towaru, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Jeśli chcesz wymienić przedmiot
Zwroty i wymiany
Wystarczy wysłać na nasz adres e-mail wypełniony formularz odstąpienia od umowy i poczekać na odpowiedź zwrotną. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w naszym regulaminie.
Staramy się przetwarzać zwroty w ciągu 7 dni roboczych. Po zakończeniu zwrotu otrzymasz powiadomienie e-mailem.
Realizacja zwrotu pieniędzy trwa około 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas zwróconego towaru.
W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt e-mail wraz ze zdjęciami oraz opisem zaistniałej szkody.
Jeśli zwrot jest spowodowany wadliwym towarem lub naprawą gwarancyjną, to koszty wysyłki ponosimy my jako sprzedawcy. Natomiast w przypadku zwrotu dokonywanego przez klienta (np. przy wykorzystaniu ustawowych 14 dni), całkowity koszt ponosi kupujący.
W przypadku otrzymania niewłaściwego towaru, prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy w celu wymiany towaru na właściwy.
W przypadku chęci zmiany lub anulowania zamówienia, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Podejmiemy wtedy próbę zatrzymania wysyłki lub zmiany zamówienia.
Wszystkie zwroty prosimy wysyłać na adres: Rzgowska 142/146, 93-311 Łódź.
Informacje dotyczące płatności
Płatności
Kod rabatowy można dodać w koszyku przy finalizacji zamówienia.
Użyj paska wyszukiwania w celu znalezienia interesującego produktu lub przejrzyj nasz katalog po kategoriach. Dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, a na koniec przejdź do kasy, wybierz preferowaną metodę wysyłki i dokonaj płatności. Alternatywnie możesz skontaktować się z naszym opiekunem pod numerem telefonu: 695 601 476.
Tak, używamy standardowego w branży szyfrowania SSL, aby chronić Twoje dane. Potencjalnie wrażliwe informacje, takie jak imię, nazwisko, adres i inne wrażliwe dane, są szyfrowane i przesyłane w taki sposób, aby mogły być odczytane tylko na naszym serwerze. Również cała strona została zaprojektowana tak, aby spełnić wszystkie rygorystyczne wymogi RODO.
Obecnie płatności w naszym sklepie internetowym, przyjmujemy jedynie w złotówkach (PLN).